Dokumenterad kunskap
GUIDER OM KUNDSERVICEÄMNEN
Oavsett vilka utmaningar du står inför, eller om du bara är intresserad av att lära dig lite mer, så kan du hitta tankar, tips och erfarenheter i dessa guider.
Kundservice & Employer Branding
Employer Branding är mer än en strategi - det är grunden för att bygga en attraktiv och hållbar arbetsplats. Ladda ner vår guide för att lära dig hur du kan stärka din kundserviceavdelning.
Att bygga sin unika profil för medarbetare i kundservice
En genomgång av hur du både tar del av det senaste inom vetenskapen för att hitta rätt, och använder all er interna kunskap.
AI och Kundservice - En översikt
AI och kundservice är en kombination som trendar kraftigt just nu.
Checklista för hållbar kundservice
De som vill ha en kundservice i världsklass måste inse en sak: arbetet blir aldrig klart.
Checklista för rekrytering till kundservice
Gång på gång ser vi de begränsade insatser som görs när personal ska rekryteras till kundservice.
Hantera er kundservice i en lågkonjunktur
Höga räntor, svag krona, ökande arbetslöshet, sänkta värderingar och ökande antal konkurser och rekonstruktioner...
Kundcase – Stadium
Ta del av hur Stadium har utvecklat sin kundservice till att bli bäst i klassen.
Utbilda och träna din kundservicepersonal
De som vill ha en kundservice i världsklass måste inse en sak: arbetet blir aldrig klart.
Kundcase – Dustin
På IT-partnern Dustin har kundservicemedarbetarna mandat att ta egna beslut och belöna extra trevliga kunder.
Rekrytera rätt till kundservice
Den här guiden går igenom hur du bör tänka när du rekryterar medarbetare till kundservice.
E-bok Den Hållbara Kundservicemedarbetaren
Hållbara medarbetare. Smaka på ordet. Visst låter det tidsenligt, kanske löjligt tidsenligt till och med. Men faktum är att det är vår tids viktigaste fråga.
Kundcase – Försäkringsgirot
I detta praktikfall kan du läsa hur om hur Försäkringsgirot har utvecklat sin kundserviceavdelning i flera steg.