NYHETER FRÅN WORKZ
Ta del av nyheter inom kundservice, vilka seminarier som är på gång, vad den senaste AI-funktionen för kundservice innebär, och mycket annat.
Frukostseminarium – Skapa en modern och strategisk kundservice
Den 3 april bjuder Workz in till ett frukostseminarium där vi går igenom vad som krävs för att ta kundservice till nästa nivå. Fokus ligger på konkreta verktyg och strategier som hjälper dig att genomföra rätt förändringar och skapa verkliga resultat. Välkommen att boka din plats!
Är er kundservice en konkurrensfördel – eller en flaskhals?
Ny guide! Checklista för hållbar kundservice
Hur säkerställer ni en framgångsrik rekrytering till er kundservice?
Ny guide! Checklista vid rekrytering.
2024 – Ett år av framsteg och nya insikter
AI har förändrat spelplanen, och vi ser hur människor och teknik kan komplettera varandra för att forma framtidens kundservice.
Ny guide: Employer branding för kundservice
Vi har tagit fram en helt ny guide som hjälper dig att utveckla och implementera Employer Branding-strategier för din kundserviceavdelning.
Nyckelinsikter om Employer Branding från Workz seminarium
På Workz senaste seminarium om Employer Branding inom kundservice delade Emma N. Stara, marknadschef på Great Place to Work, med sig av värdefulla insikter. Hon visade hur konsekventa aktiviteter inom Employer Branding kan få företagets resultat att skjuta i höjden – om de görs på rätt sätt.
Seminarium om Employer Branding inom kundservice
Workz bjuder in till ett frukostseminarium den 18 oktober om hur employer branding kan stärka kundserviceavdelningar. Vi ser fram emot att dela insikter och praktiska tips – hoppas vi ses där!
WORKZ FÅR EN NY VARUMÄRKESPROFIL
Workz har lanserat en ny, modern design som speglar vår expertis och framtidsfokus inom kundservice – vi hoppas ni gillar den lika mycket som vi gör!
Workz guide: Att bygga sin unika profil för kundservice
Workz har utvecklat en unik metod för att hjälpa företag förbättra sin kundservice genom djupgående analyser av medarbetare. Tillsammans med Aon Assessment erbjuder vi nu skräddarsydda lösningar – läs mer i vår guide!
Ny guide om AI och kundservice
AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta områden inom kundservice.
Seminarium AI och kundservice
AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta områden inom kundservice.
Ny guide: 10 tips för att lyckas med er kundservice i en lågkonjunktur
AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta områden inom kundservice.
Frukostseminarium med Arlanda Express!
AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta områden inom kundservice.
Ny guide: Kundcase Dustin
AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta områden inom kundservice.
Frukostseminarium: Hitta och utveckla medarbetare till kundservice
AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta områden inom kundservice.
E-bok om Hållbar Kundservice
AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta områden inom kundservice.
Kundnöjdhet viktigast i lågkonjunkturen
AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta områden inom kundservice.
Frukostseminarium: Kunden i fokus i stället för kundfokus!
AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta områden inom kundservice.
Kontakta oss
Vi vill gärna prata bemanning, rekrytering, utbildning, utveckling eller andra kundservicefrågor med dig. Fyll I formuläret så återkommer vi direkt.