NYHETER FRÅN WORKZ

Ta del av nyheter inom kundservice, vilka seminarier som är på gång, vad den senaste AI-funktionen för kundservice innebär, och mycket annat.

Thomas Rogalin Thomas Rogalin

Frukostseminarium – Skapa en modern och strategisk kundservice

Den 3 april bjuder Workz in till ett frukostseminarium där vi går igenom vad som krävs för att ta kundservice till nästa nivå. Fokus ligger på konkreta verktyg och strategier som hjälper dig att genomföra rätt förändringar och skapa verkliga resultat. Välkommen att boka din plats!

Läs mer
Thomas Rogalin Thomas Rogalin

Nyckelinsikter om Employer Branding från Workz seminarium

På Workz senaste seminarium om Employer Branding inom kundservice delade Emma N. Stara, marknadschef på Great Place to Work, med sig av värdefulla insikter. Hon visade hur konsekventa aktiviteter inom Employer Branding kan få företagets resultat att skjuta i höjden – om de görs på rätt sätt.

Läs mer
Thomas Rogalin Thomas Rogalin

Seminarium om Employer Branding inom kundservice

Workz bjuder in till ett frukostseminarium den 18 oktober om hur employer branding kan stärka kundserviceavdelningar. Vi ser fram emot att dela insikter och praktiska tips – hoppas vi ses där!

Läs mer
Thomas Rogalin Thomas Rogalin

WORKZ FÅR EN NY VARUMÄRKESPROFIL

Workz har lanserat en ny, modern design som speglar vår expertis och framtidsfokus inom kundservice – vi hoppas ni gillar den lika mycket som vi gör!

Läs mer
Malin Jansson Malin Jansson

Workz guide: Att bygga sin unika profil för kundservice

Workz har utvecklat en unik metod för att hjälpa företag förbättra sin kundservice genom djupgående analyser av medarbetare. Tillsammans med Aon Assessment erbjuder vi nu skräddarsydda lösningar – läs mer i vår guide!

Läs mer
Malin Jansson Malin Jansson

Ny guide om AI och kundservice

AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta  områden inom kundservice.

Läs mer
Malin Jansson Malin Jansson

Seminarium AI och kundservice

AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta  områden inom kundservice.

Läs mer
Malin Jansson Malin Jansson

Ny guide: Kundcase Dustin

AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta  områden inom kundservice.

Läs mer
Malin Jansson Malin Jansson

E-bok om Hållbar Kundservice

AI är på allas läppar, och vi på Workz vill förmedla viktig och korrekt kunskap inom alla heta  områden inom kundservice.

Läs mer

Kontakta oss

Vi vill gärna prata bemanning, rekrytering, utbildning, utveckling eller andra kundservicefrågor med dig. Fyll I formuläret så återkommer vi direkt.