Workz guide: Att bygga sin unika profil för kundservice

Workz fokus har alltid varit att genom välutvecklad och tydlig metodik hjälpa företag att få bättre medarbetare till sin kundservice, och att utveckla dem på bästa sätt. Metodiken,  som baseras på modern vetenskap, baseras på analyser av stora mängder medarbetare i Sverige, deras performance och personlighetsprofiler. Resultaten är mycket bra och våra kunder ser en generell förbättring av såväl prestation som av anställningstid.

Men det finns företag med stora kundserviceavdelningar som har behov av att gå ännu djupare, och bygga profiler som är helt unika för just dem. För dessa har Workz nu i samarbete med Aon Assessment utvecklat en modell där vi tillsammans med kunden fördjupar oss i deras specifika behov och önskemål för att sedan bygga en unik modell specifikt för dem. I den här guiden kan du ta del av en översikt över den utvecklade metoden och dess effekter.

Ladda ner guiden här!

Föregående
Föregående

WORKZ FÅR EN NY VARUMÄRKESPROFIL

Nästa
Nästa

Ny guide om AI och kundservice