WORKZ FÅR EN NY VARUMÄRKESPROFIL

Workz har under många år varit en drivande kraft inom kundservice. Vi har ständigt utvecklats som företag och som individer och vi står på en stadig grund, redo för framtidens möjligheter och utmaningar.

Nu har vi tagit fram en uppdaterad design som bättre speglar vilka vi är idag – ett modernt företag med djup kunskap och lång erfarenhet inom kundservice. Vi är med i tiden och vi vill och kan påverka framtiden inom kundservice.

Den nya profilen har en ren och uppdaterad estetik, med en färgpalett och typografi som tydligt signalerar vår professionalism och vårt fokus på framtiden. Målet har varit att skapa en design som både ser modern ut och samtidigt speglar vår expertis och vårt engagemang för att alltid utvecklas med våra kunder. Hoppas du gillar den lika mycket som vi gör!

Vi och våra kundservicelösningar utvecklas hela tiden, och vi vet vad som krävs för att fortsätta öka kvaliteten inom kundservice.

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig att ta din kundservice till nästa nivå?
Läs mer om våra tjänster här och upptäck hur Workz kan göra skillnad för din verksamhet.

Föregående
Föregående

Seminarium om Employer Branding inom kundservice

Nästa
Nästa

Workz guide: Att bygga sin unika profil för kundservice