Seminarium om Employer Branding inom kundservice

Workz bjuder nu in till ett nytt frukostseminarium för dig som arbetar med kundservice, med fokus på vikten av att ta hand om medarbetarna för att minska personalomsättningen och uppnå långsiktigt goda resultat. Vi kallar det Employer Branding inom kundservice.

Att attrahera och behålla rätt medarbetare är en utmaning för många företag, och inom kundservice är detta särskilt viktigt. Under vårt frukostseminarium den 18 oktober får du chansen att lära dig mer om hur Employer Branding kan stärka lojaliteten och engagemanget bland dina medarbetare. 

Tid: Fredag 18 oktober 2024 kl. 8.00-9.00
Kaffe och smörgås serveras 7.30-8.00
Plats:
Workz, iOffice, Kungsgatan 60 i Stockholm

Du får ta del av:

  • Insikter i hur employer branding-aktiviteter förbättrar både trivsel och resultat på er avdelning.

  • Praktiska strategier för att integrera er företagskultur och värderingar i ett äkta employer brand.

  • Specifika råd till kundserviceledare om hur ni kan säkerställa balansen mellan anställda och inhyrda konsulter.

  • Verktyg och tips för att öka både lojaliteten och stoltheten hos er personal.

Vi kommer att få lyssna på Emma N Stara, ansvarig för Employer Branding på Great Place To Work. Du får även möjlighet att få dina frågor besvarade och delta i en efterföljande diskussion om utmaningar och möjligheter. Det här är ett seminarium du inte bör missa!  

Klicka på knappen och anmäl dig nu, eller använd denna länk. Varmt välkommen till en intressant morgon hos Workz!

Nästa
Nästa

WORKZ FÅR EN NY VARUMÄRKESPROFIL